Investigació Àrea Història del Dret

INVESTIGACIÓ
  • Participació en el PROJECTE DE XARXES D'INVESTIGACIÓ EN DOCÈNCIA UNIVERSITÀRIA 2007-08 dels professors Agustín Bermúdez i Emilia Iñesta.
    • Participació en el PROJECTE DE XARXES D'INVESTIGACIÓ EN DOCÈNCIA UNIVERSITÀRIA 2006-07 dels professors Agustín Bermúdez, Magdalena Martínez i Emilia Iñesta.
    ACTIVITATS

Dilluns que ve 4 de maig tindrà lloc el Seminari "Accés a L'aigua i drets d'ús. Respostes i solucions jurídiques a la sostenibilitat" en la Sala de Juntes de la Facultat de Dret".

Programa

• Congrés Internacional: Vigència i repercussions de la Constitució de Cadis amb la participació dels catedràtics d'Història del Dret:

Agustín Bermúdez i Manuel Santana.

UNIVERSITAT MIGUEL HERNÁNDEZ D'ELX
    Oriola, 3 i 4 de desembre de 2008
    Facultat de Ciències Socials i Jurídiques

•  Curs Homenatge al professor Francesco Castro

Del 28 de novembre a l'1 de desembre de 2007. Cartell i tríptic del curs

- Modificacions del programa

- Imprès de sol·licitud de beca

•  Ponència: "Els Decrets de Nova Planta"

Dins del V Seminari d'Història d'Alacant i amb motiu del tercer centenari de la Batalla d'Almansa, tindrà lloc el dilluns 23 d'abril a les 18.30 H en la Seu d'Alacant a càrrec del catedràtic d'Història del Dret Manuel Santana Molina.

Departament de Ciències Historicojurídiques

Alacant (Spain)